Місто чекає: Туристичний бренд Чорноморська показали міському голові
У квітні 2017 року троє чорноморців презентували туристичний бренд міста. Михайло Чорний, Валерій Погребняк та Денис Іллічов продемонстрували своє бачення логотипу міста та слоган «Місто чекає», які розробив власник веб-студії «Кодизайн» Денис Іллічов.
З того часу хлопці очікували на реакцію та підтримку з боку міської влади.
На жаль, міський голова не збіг особисто бути присутнім на заході, тож хлопці з презентацією пішли до мера.
Про це повідомив депутат міської ради Дмитро Кришмар, який і став ініціатором зустрічі авторів бренду з міським головою.
«На моє запрошення відбулась зустріч міського голови Валерія Хмельнюка з Михайло Чорним та дизайнером студії «Modelist Online» Олександром Шатовим. Хлопці показали меру міста свою презентацію туристичного бренду міста та продемонстрували своє бачення логотипу Чорноморська. Було вирішено надати старт проекту створення бренду міста Чорноморськ, – написав депутат на своїй сторінці в Facebook. – Для того, щоб не виникало питань щодо вибору найкращої ідеї для туристичної символіки міста Чорноморськ, я, як депутат Чорноморської міської ради, підготував та подав на на розгляд Чорномоської міської ради Положення «Про проведення відкритого творчого конкурсу «Бренда міста Чорноморськ» для проведення чесного та прозорого конкурсу».
Міський голова Валерій Хмельнюк також прокоментував подію, підкреслюючи однак, що важливіше за брендування у створенні іміджу міста є успішні підприємства, упорядковані загальноміські території, пляж, парки, сквери, чистота і прядок, розвинена інфраструктура, високий рівень сфери обслуговування.
«На розгляд міськради буде представлено Положення про проведення відкритого творчого конкурсу «Бренд міста Чорноморська», і тоді, можливо, буде визначена найкраща ідея для туристичної символіки міста», – зазначено на сторінці міського голови.