USD 45.43
+10°
  • ru
  • ua

Змінено розмір єдиного внеску для осіб, які бажають брати участь у добровільній сплаті єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування!

08 травня 12:53 1127 0
Змінено розмір єдиного внеску для осіб, які бажають брати участь у добровільній сплаті єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування!
Бізнес

З 1 травня 2014 року для осіб, які виявили бажання брати участь в одному з видів загальнообов’язкового державного соціального страхування, змінено розмір єдиного внеску. Це стосується категорії осіб,зазначених в абзацах третьому - п’ятому частини першої статті 10 Закону України від 08 липня 2010 року №2464 „Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування“, а саме:

Категорія осіб, для яких змінено розмір єдиного внеску

Розмір єдиного внеску за видами загальнообов’язкового державного соціального страхування

до 01.05.2014

Розмір єдиного внеску за видами загальнообов’язкового державного соціального страхування

з 01.05.2014

Члени фермерського господарства, особистого селянського господарства

1. На загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття

1,5 %;

1. На загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття

0,5 %;

2. У зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням

1,9 %;

2. У зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням

1,7 %;

3. Від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності

1,51 %;

3. Від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності

1,61 %;

4. Пенсійне страхування

33,2 %

4. Пенсійне страхування

34,3 %

Громадяни України, які працюють за межами України

1. На загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття

1,5 %;

1. На загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття

0,5 %;

2. У зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням

1,9 %

2. У зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням

1,7 %.

Особи, які досягли 16-річного віку та не належать до
платників єдиного внеску, визначених пунктами 2-14 частини першої статті 4 Закону №2464, у тому числі іноземці та особи без громадянства, які постійно проживають або працюють в Україні,
громадяни України, які працюють або постійно проживають за межами України, якщо інше не встановлено міжнародними договорами, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України

Пенсійне страхування

33,2 %

Пенсійне страхування

34,3 %

Відповідні зміни передбачено Законом України „Про запобігання фінансової катастрофи та створення передумов для економічного зростання в Україні“ від 27 березня 2014 року № 1166-VII, яким внесено зміни до Закону України від 08 липня 2010 року №2464 „Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування“.

Пресс-служба ДПІ у м. Іллічівську ГУ Міндоходів в Одеській області

Різдвяні дзвони 2026

27 грудня 2026
НЕМАЄ КОМЕНТАРІВ
Для того, щоб залишити коментар, необхідно

Схожі новини