Змінено розмір єдиного внеску для осіб, які бажають брати участь у добровільній сплаті єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування!
З 1 травня 2014 року для осіб, які виявили бажання брати участь в одному з видів загальнообов’язкового державного соціального страхування, змінено розмір єдиного внеску. Це стосується категорії осіб,зазначених в абзацах третьому - п’ятому частини першої статті 10 Закону України від 08 липня 2010 року №2464 „Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування“, а саме:
|
Категорія осіб, для яких змінено розмір єдиного внеску |
Розмір єдиного внеску за видами загальнообов’язкового державного соціального страхування до 01.05.2014 |
Розмір єдиного внеску за видами загальнообов’язкового державного соціального страхування з 01.05.2014 | |
|
Члени фермерського господарства, особистого селянського господарства |
1. На загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття 1,5 %; |
1. На загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття 0,5 %; | |
|
2. У зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням 1,9 %; |
2. У зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням 1,7 %; | ||
|
3. Від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності 1,51 %; |
3. Від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності 1,61 %; | ||
|
4. Пенсійне страхування 33,2 % |
4. Пенсійне страхування 34,3 % | ||
|
Громадяни України, які працюють за межами України |
1. На загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття 1,5 %; |
1. На загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття 0,5 %; | |
|
2. У зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням 1,9 % |
2. У зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням 1,7 %. | ||
|
Особи, які досягли 16-річного віку та не належать до |
Пенсійне страхування 33,2 % |
Пенсійне страхування 34,3 % | |
Відповідні зміни передбачено Законом України „Про запобігання фінансової катастрофи та створення передумов для економічного зростання в Україні“ від 27 березня 2014 року № 1166-VII, яким внесено зміни до Закону України від 08 липня 2010 року №2464 „Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування“.
Пресс-служба ДПІ у м. Іллічівську ГУ Міндоходів в Одеській області

