Стала відома доля «примарного» моста на Сухому лимані: почнуть «з нуля» і зроблять довшим
Грандіозний проект будівництва моста через Сухий лиман, «заморожений» на невизначений термін через деформацію ґрунтів і початок корозії металевих конструкцій, почнуть зводити буквально заново. Ситуація, що склалася, вимагає добудувати два прольоти - з боку Одеси і Чорноморська - кожен довжиною по 33 метра.
Очільник Служби автомобільних доріг в Одеській області Дмитро Рибалка вказав, що вимушенае перепроектування автомобільного шляхопроводу викликане початковою помилкою проектувальників.
«Там нестабільна насип, і вона тисне на опори моста, що, в свою чергу, призводить до руху ґрунтових плит. Не гаючи зайвого часу, ми провели кілька нарад, в тому числі із залученням фахівців з Німеччини. Є рішення ... цю споруду просто продовжити таким самим чином, як і сам мостовий перехід, обійшовши ці мулові грунти », - вказав чиновник.
Рибалка додав, що попередньо невідомо, скільки ще грошей доведеться витратити на цей альтернативний підхід і як в кінцевому підсумку буде виглядати скандальний міст.
Перший інформаційний портал нагадає, що спочатку ідея будівництва моста державного значення належала колишньому меру Чорноморська Валерію Хмельнюку. Тоді вартість проекта становила 131 млн гривень. Не зумівши здійснити задум самостійно, він привернув тодішнього свого зама Юрія Крука. І кошторисна вартість будівництва збільшилася до 217 млн гривень, а «перерізати стрічку» на відкритті обіцяли в кінці 2018 року. У 2021 році головна недобудова Одеської області отримала статус пам'ятника корупції і стала об'єктом для жорсткої критики муніципальної влади.
Читайте нас в Twitter і Telegram, підписуйтесь на Instagram та дізнавайтесь новини першими