USD 45.43
+10°
  • ru
  • ua

Роз’яснення податківців Іллічівська, щодо застосування нижчіх ставок ЄСВ

04 лютого 02:05 2066 0
Роз’яснення податківців Іллічівська,  щодо застосування  нижчіх ставок ЄСВ
Бізнес

В податковій Іллічівська відбулась зустріч з представниками громадськості та бізнесу. Голова комісії з реорганізації ДПІ у м. Іллічівську ГУ Міндоходів в Одеській області Роман Пасхалов проінформував присутніх про основні аспекти запроваджених змін до податкового законодавства та акцентував увагу на перевагах запропонованих Урядом реформ у податковій сфері.

Начальник управління доходів і зборів з фізичних осіб ДПІ у м. Іллічівську – Лариса Сиромят роз’яснила представникам підприємств, якими перевагами будуть користуватися ті юридичні особи та підприємці, які легалізують зарплатню своїх найманих працівників. Лариса Сиромят акцентувала увагу на тому, що відтепер, чим більше зарплатня у працівників, тим менше ставка з ЄСВ у роботодавців.

Посадовець пояснила, що з початку року набув чинності закон № 77-VIII від 28 грудня 2014 року «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо реформування загальнообов’язкового державного соціального страхування та легалізації фонду оплати праці», який спрямований на реформування загальнообов'язкового державного соціального страхування та легалізації фонду оплати праці.

Так, з 1 січня 2015 року юридичні особи та фізичні особи-підприємці, які використовують найману працю, можуть застосовувати коефіцієнт 0,4 до зазначеної ставки ЄСВ. Тобто розмір внеску фактично може бути зменшений у два з половиною рази.

Наприклад, якщо в 2014 році роботодавець сплачував ЄСВ за ставкою 37%, то, застосувавши цей коефіцієнт, він сплатить лише 14,8%.

Разом з тим такий коефіцієнт можна застосовувати за умови виконання платником одночасно наступних умов:

1) загальна база нарахування ЄСВ за місяць, за який нараховується заробітна плата (дохід) та/або винагорода за цивільно-правовими договорами, в 2,5 рази або більше перевищує загальну середньомісячну базу нарахування ЄСВ платника за 2014 рік; або якщо загальна база нарахування ЄСВ не перевищує в 2,5 рази або більше загальну середньомісячну базу нарахування ЄСВ платника за 2014 рік, то платник замість коефіцієнта 0,4 застосовує коефіцієнт, що розраховується шляхом ділення загальної середньомісячної бази нарахування ЄСВ платника за 2014 рік на загальну базу нарахування ЄСВ за місяць, за який нараховується заробітна плата (дохід) та/або винагорода за цивільно-правовими договорами (але в будь-якому випадку коефіцієнт не може бути менше 0,4);

2) середня заробітна плата по підприємству збільшилася мінімум на 30% порівняно із середньою заробітною платою за 2014 рік;

3) середній платіж на одну застраховану особу після застосування коефіцієнта складе не менше 700 гривень;

4) середня заробітна плата по підприємству складе не менше трьох мінімальних заробітних плат.

Також даним Законом визначено, що з 1 січня 2016 року при нарахуванні заробітної плати або винагороди за цивільно-правовими договорами ставки ЄСВ, встановлені для роботодавців — юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, застосовуватимуться з коефіцієнтом 0,6.

Начальник управління доходів і зборів з фізичних осіб ДПІ у м. Іллічівську – Лариса Сиромят, звернула увагу, що до ставки ЄСВ, який сплачують самі працівники, коефіцієнт не застосовується, тому як і раніше з їхніх зарплат буде утримуватися внесок у розмірі 3,6%.

Наприкінці зустрічі, присутня на заході представник інформаційно – комунікаційного супроводження ДПІ м. Іллічівська Катерина Черватюк акцентувала увагу присутніх на виконанні кожного свого конституційного обов’язку, в частині подання декларації про майновий стан і доходи, отримані протягом 2014 року. Та повідомила, що для зручності громадян працює сервіс, який дозволяє заповнити декларацію в електронному вигляді та надіслати ії через Інтернет.

Пресс-служба ДПІ у м. Іллічівську ГУ Міндоходів в Одеській області

Різдвяні дзвони 2026

27 грудня 2026
НЕМАЄ КОМЕНТАРІВ
Для того, щоб залишити коментар, необхідно

Схожі новини