Нове як добре прикрите старе: в Чорноморську "освіжили" пляжні роздягальні
Уже завтра разом з підняттям Блакитного прапора в Чорноморську офіційно стартує пляжний сезон. А сьогодні роздягальні на міському пляжі отримали новий вигляд
Тепер на підфарбованих до літа конструкціях красується реклама магазину товарів з Японії USUPSO.
Варто відзначити, що крім традиційного символу магазину - ведмедика Кумамона - на рекламних щитах присутній і туристичний логотип Чорноморська
Яскраві картинки зроблені на оракалі - клейкій плівці. Цей відносно недорогий матеріал відмінно підходить для пляжів, оскільки є не тільки водонепроникним, але і добре підходить для високих температур, що актуально в літній період
Нагадаємо, що в минулому році в програмі Бюджету участі був зареєстрований проект нових пляжних роздягалень з використанням бренду Чорноморська. Але тоді проект не допустили до голосування, аргументувавши тим, що в міському бюджеті вже закладено кошти на нові роздягальні. Через рік нових роздягалень так і не з'явилося, а ось бренд міста все-таки прикрасив собою старі.
"У цьому році місто нам не виділило кошти на нові пляжні роздягальні, - прокоментував заступник начальника КП "ГУЖКГ" Дмитро Кришмар. - Наступного року будемо знову просити. Нещодавно отримали пропозицію від компанії "Люм'єр", вони почали виробляти сучасні роздягальні. Дуже красиві! "
Чи доживе новий "одяг" старих фасадів до масового приїзду туристів, покаже час. Хочеться вірити, що в місті не знайдеться бажаючих перевірити, що ховається за симпатичним ведмежам
Фото Дмитро Кришмар