Мені не сподобалось: депутат Миза не став голосувати за новий брендбук Чорноморська
19 вересня депутати Чорноморської міської ради майже одноголосно підтримали введення нового брендбука міста з латинською літерою С у логотипі (Chornomorsk). Попри те, що питання логотипу, на перший погляд, не мало спірних нюансів або конфлікту інтересів, три обранці громади відмовились за брендбук голосувати.
Серед них - позафракційний депутат Сергій Миза. Він не став сперечатися з думкою авторів брендбуку, мовляв, він може не подобатись лише поколінню “50+”.
Так, мені дійсно більше 50-ти років, але ставлення моє до віку не відноситься. Мені просто не сподобалось. Я дізнався про новий туристичний логотип Чорноморська всього за декілька днів до сесії. Побачив - і не зрозумів, який сенс він несе. Потім почитав пояснювальну записку, там все більш-менш зрозуміло, але це має бути зрозуміло людям без жодних пояснень, просто візуально, - вказав Миза.
Сергій Васильович вказав, що він був не в захваті і від попереднього брендбуку (буква Ч з риб’ячим хвостиком), вважає, що в обох випадках “візитівки” Чорноморська потребують доопрацювання, варто більше прислухатися до думки мешканців.
Також утримались від голосування за новий брендбук депутати від фракції “Довіряй ділам”. Але і Олександр Патрік, і Олексій Мацулевич відмовилися надавати коментарі, що саме їх не влаштовує у символі міста для туристів та іноземних партнерів.
Читайте нас Telegram, підписуйтесь на сторінку в Instagram та дізнавайтесь новини першими